poniedziałek, 14 września 2015

#6 Natalie

Przeprowadzka oraz związane z nią zamieszanie (w tym brak internetu) pokrzyżowały mi nieco plany udostępnienia tego posta tak szybko, jak chciałam, jednak nareszcie mogę z dumą zaprezentować efekty naszej współpracy z Natalie Alice Barratt i Jyoti Mishrą.



Jyoti jest muzykiem (jedna z popularniejszych piosenek jego zespołu: klik), ale drugą, największą z jego pasji, jest fotografia. Jako jego fanka, zakochana w jego fotografiach odkąd ujrzałam je po raz pierwszy na portalu DeviantART, nie mogłam odmówić, gdy podczas mojej podróży po Wielkiej Brytanii dostałam zaproszenie do Derby.



Jednak dzisiaj nie zamierzam przedstawiać zdjęć, które Jyoti zrobił mi, lecz te, które "poczyniłyśmy" razem z Nat. Jestem przeszczęśliwa, że modelka zajęta robieniem PhD z chemii, znalazła czas dla takiej amatorki jak ja :P Równie wielką radość sprawiła mi możliwość pracy na sprzęcie Jyoti'ego (Canon 5D Mark III + f/1.2... marzenie *____*)



Nie mam pojęcia, skąd wziął się stereotyp, że Anglicy piją herbatę o 17... Nie jest to prawdą - piją jej olbrzymie ilości bez względu na godzinę! :D Co gorsza - piją ją niemal wyłącznie z mlekiem (no wybaczcie, ale chyba nigdy się do tego nie przekonam) i reagują niemal oburzeniem, jeśli prosi się o herbatę "bez dodatków". Mimo wysłuchania długiego wykładu o tym, dlaczego herbata z mlekiem jest lepsza niż ta bez niego, nie przekonałam się do tego zwyczaju, jednak wyjechałam z Derby bogatsza o inne doświadczenia - te, związane z fotografią. 









model & mua : Natalie Alice Barratt
help : Jyoti Mishra
photos by me 




ask.fm


1 komentarz:

  1. Mi raz w zyciu smakowala herbata z mlekiem (bawarka chyba) :D ale zdecydowanie preferuje bez mleka i bez cukru :D zdjecia swietne jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń